S V A R E N ! !

Vem är det som tar hand om Degen?
svar: De är Ylvas häst men Eva är typ delägare i honom , sen så är de jag och Eva som tar hand och rider honom ;)


Hur ofta brukar du rida Lady Mary?
Svar: jadu nu på sommaren ahr de inte blivit så mycket eftersom hon varit skadad + att hon haft semester , men en vanlig vecka är de minst 2 dagar i veckan och denna vecka har jag ridit henne varje dag ;)




Tävlar du med båda hästarna? :)
svar : Degen har vi inte börjat tävla än eftersom han behöver lära sig lite mera men går de bra nästa terrängträning så ska vi starta honom i Terräng Klubbtävlingen nästa helg ! och ja såsmångingom kommer jag tävla båda hästarna , men först och främst ska jag lägga min tid och energi på LadyMary:D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Superkul att du är med och tävlar om att bli DAGENS BLOGG!

Gilla gärna fanpage på facebook och gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans:

http://facebook.com/mohammedipage/

Vad gör du då? Ha en bra dag och lycka till!

2011-08-13 @ 20:27:31
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0