Prisvärt Tips !

Tänkte Tipsa om mina stövlar som jag har och rider i , kan säga att dom är värd alla pengarna jag la på dom . dom äör hur sköna som helst älskar dom verkligen kan gå i dom hela dagen om jag känner för de ! läderstövlar är ju lite kända för att vara stela och lite halvt obekväma men dessa har ngt annat läder som är jättemjukt och de gör att dom inte känns stela , visst i början  va dom lite stela vid hälen men efter 3 ridpass så satt dom som en smäck ! Dom är även tåliga jag tror jag har haft mina snart 1 år och ridit med dom typ varje dag sen jag köpte dom och dom har hållit än !

 så jag tipsar nu om mina sköna ridstövlar ett prisvärt tips är de verkligen då dom bara kostar
1299:- på HÖÖKS !! Och dom fina strassstenarna gör att stöveln sticker ut lite extra :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0