PÅ RESTURANG

halloj ! kom egentligen hem för ett bra tag sen , slutade tidigt så kom hem vid 3 :o hur skönt som helst ändå faktiskt :D imorgon blir de sovmorgon och ska göra 1 grej imorgon så då är ja hemma typ vid 1 halv 2 ! as gööött på en fredag ! ! ! ! !

och nu har jag legat ute och solat sen när ja kom hem lite brun har ja blivit och imorgon ska jag ligga ute hela dagen innan jag åker till stallet :)

nu ska jag försöka fixa iordning mejj så ska jag och Felicia gå ut och äta på antingen Grottan Eller Bistro för jag är grymt sugen på kinamat ! älskart !



 så tänkte läga upp filmen sen när jag kommer hem igen är sjukt nöjd över den så ni får säga vad ni tycker sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0