Lady Mary 8 Augusti

nu var de dags att äntligen få rida henne igen efter hennes låååååååånga semester ! och de var underbart älskar verkligen den hästen får mejj alltid på bra humör!

kan ju säga att hon såg ut som en lerig gris när jag kom till stallet imorse så de va bara på med piggborsten . sen när vi väl red så red vi inte så avancerat vi tog den lilla E20 rundan i skritt med lite ställ och böja och lite sådant de gick riktigt bra hon va inte så pigg som jag trodde så nu är hon min resten av veckan ska rida henne efter jobbet ska bli riktigt roligt då får jag bestämma lite hennes träning lite ;)

efter vi ridit så putsa ja hennes grejjer lite sen så ryckte jag även hennes man och duschade henne eftersom hon såg ut som en grå gris , de tyckte hon va riktigt skönt för hon stod ju still och typ halvsov lite ;) så hoppas hon inte skitar ner sig så mycket tills imorgon och på onsdag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0