Lady Mary 30 Augusti

så hemma från stallet sent som vanligt :o usch ne de börjar bli lite väl sent att komma hem nu speciellt när de är skola och så dagen efter ;/ menmen vad ska man göra ;)

iaf vi hade dressyr idag och jag hade LadyMary<3 och de gick faktiskt bra idag hon blev mycket mer lösgjord ön sist jag red ! vi red lite öppnor på långsidan och på volterna gjorde vi om till 4kanter och gjorde framdelsvändningar och sådant , de gick helt okej faktiskt sen träna vi mycket böja och ställa och att få dom så mjuka som möjligt! och jag fick en underbar känsla ibland alltså mest i slutet då de mesta lossnade och hon blev som jag ville ha henne sen så har vi ju massa mer vi behöver träna på men de kommer efterhand sen ;)
vi gjorde även massa serpentinövningar nu på slutet och hon kändes väldigt bra i dom med , sen så va båda lite trötta men de blev bra ändå ! ;) hon är så duktig min lilla häst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0