Lady Mary 26 Augusti

vi red ut på E20 slingan idag bara för att notera va de riktigt varmt idag ! , och de gick bra jag jobbade henne inte så mycket eftersom vi skulle stå i fältsits hela tiden så vi stod upp typ hela ridpasset , jag tog bara 3 ''vilopauser'' så mina ben bara skaka sen när ja släppte stigbyglarna och dom var även som spaghetti as jobbigt var de efter en stund men riktigt bra träning ;) sen mot slutet så jobbade jag henne lite försökte ställa loss henne i bägge sidor eftersom hon är rätt så stel nu tyvärr :/ hon skulle behöva ett rejält lösgörande dressyrpass för att hon ska komma igång , men ajaa ja försökte göra de bästa utav situationen . och de funkade hyfsat bra och hon gick rätt fint sen , vi jobbade lite i galopp i paddocken och då gick hon rätt bra fakitskt hon fick även till några minibocksprång haha gullig häst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0