Lady Mary 23 Augusti

hade dressyr idag som jag sa förrut , och jaf fick min underbara häst ! :D  och de gick rätt hyfsat bra ändå men de har ju gått bättre men de såg inte helt förfärligt ut , dom har ju stått ett tag så hon är fortfarande lite stel ;) höger varvet gick riktigt bra faktiskt , vi gjorde lite öppnor på volter och rakt spår , men höger varv på volten gick bra faktiskt tillslut , och de blev riktigt bra och jag fick till de med hjälperna och så ;)
sen så skulle vi byta volt till vänster varv och de gick katastrofalt dåligt llr ahh inte hela tiden men höger bogen bara flög ut och jag va helt slut och hade världens huvudvärk så de blev inte så bra ;) men trots några missar (mest från min sida) så är jag nöjd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0