Lady Mary 12 Augusti

eftersom de va så fint väder så bstämde jag mejj för att rida ute idag ! de va en väldigt skön kväll kan jag ju säga , red id gräspaddocken och de blev dressyr igen , lite av vad vi gjorde igår fast idag vågade jag kräva mer utav henne , och de gav fina resultat hon kändes jättefin och rörde sig på ett trevligt sätt både i trav skritt och galopp ;) i galoppen och traven kände man hur hon tog i med bakbenen för att bära upp sig och ta sig frmåt så hon var jättemysig att rida idag ! ville verkligen inte sluta !! så härligt när man känner så .

eftersom hon hade varit så duktig så skrittade jag av henne på en lite längre runda upp i skogen som finns på slingan , tyckte hon kunde behöva de och sträcka ut skrittstegen lite ;) efteråt gjorde jag iordning henne och red ner till hagen ja dom går ju i sommarhagen och den ligger en bit bort så red barbacka ner dit haha så lat som jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0