Hemma från skara !

sådär hemma från skara hästsport nu , de blev ett par JW byxor ååhh  äntligen mina haha ! åsen lädertvål , skulle köpa JW hjälmen med bling på men den fanns inte i min storlek så nu har man beställt den iaf så ska ringa om 2 veckor igen för att se om den har kommit vilket jag hoppas på ! ;)

men de blev alltid ngt ;) , just nu så väntar jag på att Matilda ska komma så ska vi åka ner till stan en sväng för att kolla på karnevalen se om de är nånting att ha ;) har egentligen stoor lust att åka till skövde och träffa ''C'' men aaah vi får se vart kvällen slutar ;) bloggar mer snart ska lägga in dagens Outfit oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tokrea på Yuppis nästa vecka :) de har blinghjälm där

2011-08-27 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0