Hemma Från Karnevalen

sådär nu har jag varit hemma ett tag faktiskt men har fixat med lite grejjer ;) .

jag och matilda drog som sagt ner till stan för att kolla lite på karnevalen och de fanns en del att titta på en del va helt bara vad är de där liksom men de va kul ! ;) haha , så nu har vi bestämt att vi ska va med nästa år fast på hästar (får se hur de går) men de skulle va grymt roligt om de gick att genomföra ! :D

vi gick en sväng till hemmalväll oxå och köpte lite gott (ja som skulle hålla igen med sådant ?:o)  som jag nu sitter och smaskar på tillsammans med en kopp te ! :)

ne nu ska jag fortsätta att titta på ARN såbloggar mera sen ! puuss så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0