Duget Outfiten ?? säg era åsikter !

sådär nu har jag testat klart ! och skorna gillar jag mer och mer ju mer ja har dom på mejj , jumpsuiten ska tillbaka usch gillar den verkligen inte ! den såg bättre ut på bilden , så de får bli ngt annat fast från butik här hemma istället ;)

men sen så kom jag ju på att jag har skolfoto imorgon kvart i 3 :o:O:O:O:O:O ne får ju panik vafan ska man ha på sig liksom !!!! så har testat massa olika saker nu men tror jag bestämt mejj lägger upp en bild så får ni säga vad ni tycker ;) ??


Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

Kramar

2011-08-25 @ 19:29:05
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0