Degen 8 Augusti

de va ju tänkt att vi skulle rida dressyr idag både jag och eva eftersom dom hoppade igår och att vi ska hoppa på onsdag , men sen när eva kom så bara ne vi tar och rider ut i skogen istället så då gjorde vi de och va p våran kantarelljakt haha vi hittade faktiskt lite iaf ;)

degen skötte sig bra och gjorde inga större hyss , sen när vi kom tillbaka till stallet så fick degen nya skor tills på onsdag , sen så skulle jag och eva gå och kolla på ett annat kantarell ställe jag visste så då red vi bort barbacka men vi var tvugna att korsa en bäck och de tycvkte dom inte om så vi stod och bråka med båda hästarna ungefär 20 minuter tillslut fick jag oxå bada för hoppade av och ledde dom ut sen så hoppa vi upp igen och red ner i vattnet på hästarna och då gick de hur bra som helst tillslut så jaa dom är allt knäppa ibland !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0