Dagens Shopping

så nu är jag hemma från skövde ! vi hade mycket roligt kan jag säga hel skön dag ;)  vi började våran tur på commerce och vi hitta lite saker där llr ahhh 1 tröja tror jag vi köpte därifrån från H&M , sen så gick vi ut på stan lite innan vi började gå mot Elins Esplanad där vi fortsatte våran shopping och vi hittade massa som vi ville ha ! :D hittade även 1 par as cooola skor , ska nog köpa dom llr dom på Nelly som jag visa här i bloggen , tror jag ska beställa dom så fort lönen kommer på torsdag + 1 klänning :D  men nu istället jag tror jag visar allt jag köpt med 1 bild istället ;)



*Randig tröja marinblå-H&M
*Mörkblå Shorts - H&M
*Rosa sportbh- H&M

*T-hirt USA flagga- GinaTricot
*PippiTröja- GinaTricot

*tofsar+spännen- H&M

*Svart tröja- VeroModa
*svart BH - VeroModa

sådär de var allt från idag nu ska jag baka chokladbollar , sista tjockisdagen ju , sen så kommer bildbombER från tävlingen igår !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0