Dagen i text + Degen 29 Augusti

är nyss hemkommen från stallet belv lite senare än vanligt (a) men vi red ut på degen och alf igen de va riktigt härligt skrittade i skogen vid ridskolan och hittade massa kantareller som vanligt men dom tog vi när vi gick hem sen igen ;) han skötte sig mega bra idag oxå och han har blivit mycket roligare att rida de va väll några gånger han trassla men ändå inte så mycket vi va till och med först några gånger !



när vi var på väg tillbaka så ringde matilda och fråga vart vi var så vi gick ner och mötte henne vid E20slingan så tog vi E20 oxå , sen så skulle vi få ner Rania i vattnet och de lyckades vi med efter typ en halvtimme men de funka sen så galoppera/trava vi längs vägen och sen gick vi ner i vattnet igen ;)
sen så när ja kom ner till ridskolan igen så va de värsta fikakalaset i klubbstugan så då stanna jag där ett tag och nu är jag här hemma , och nu ska jag sova så vi hörs imorgon då har jag även tid för bloggen innan jag drar till stallet ! :D

Här har ni bildbevis på att hon gick ner i vattnet !



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Fina bilder =)

2011-08-31 @ 08:15:51
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0