Dagen går mot sitt slut

hejjsan ! nu har jag äntligen tid att sitta ner en stund och ägna mejj åt de jag tycker är roligt just de bloggen ! :D har varit full rulle hela dagen , kvart i 3 så skulle vi ha fotografering skulle bara ta enskilda kort helt onödigt enligt mejj jag vill ju ha på klassen i helhet ju ! ajaa de får vi oxå ta hoppas jag ;) sen efter skolan så skyndade jag mejj ner mot stan för att ja skulle klippa mejj + färga håret och kan säga att de blev riktigt bra faktiskt ;) ska ta kort på de imorgon så ni oxå får se resultatet , ja blev nöjd iaf . Efter klippningen va de fort hem byta om och dra till stallet för att rida och jag skriver mer om ridpasset i ett annat inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0