♥ Dag 6 – Min dag

jaa idag har jag väll inte gjort så mycket egentligen , vaknade typ vid 11 bloggade lite , måste göra de är som ett beroende älskar min blogg även om den inte är den största ! älskar den ändå ;)
sen så var de frukost , och efter deså prata jag med matilda i telefon och la mejj i sängen igen och prata sen kvart över 1 fick jag lite smått panik eftersom jag skulle möta felicia halv 2 så flög upp bytte om och åkte iväg , sen så red vi ut på Alf Och Degen och de gick faktiskt riktigt bra båda skötte sig och ingen trilla av ! fast degen har börjat bocka ganska mycket nu när han inte får som han vill haha ! vi red lilla marieäng med skritt trav och galopp , vi tog de ganska lungt eftersom Alf ska tävla imorgon ;)


sen så när ja cykla hem så mötte ja en klasskamrat som jag stanna och prata lite med om allt ;) sen så åkte jag hem skulle ju till Moholm för att träffa några ikväll och vara där resten av kvällen men så blev de inte för de gick inga bussar hem :// så fick bli hemmakväll och nu har jag gjort chokladbollar och ska kolla på Australia så bloggar snart igen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0