♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

ojj , ja just nu kommer jag faktikst inte på ngt som jag gillar speciellt mycket :o llr jo de va när ja var jätteliten kanske 6 år då bodde jag i Lidköping och red på knatteridning , ja fick en häst som hette Lina den piggaste utav dom och jag fick henne 2 ggr i rad ( vilket inte var vanligt) och jag va sååååå glad älskade den shettisen , men de va inte de som va minnet utan de va när vi skulle rida barbacka för första gången och jag hade henne och jag höll på och skumpa av hela tiden i traven , åkte på sidan och framåt åt alla möjliga håll helt enkelt , och jag bara satt och skratta ! de va sååå himla roligt , de är nog mitt favoritminne :D

har tyvärr ingen bild på henne så de får bli en på mig istället ;)


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hallå där:) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya

omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-08-26 @ 12:38:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-26 @ 13:11:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0