♥ Dag 13 – Min förebild

Jadu ja vet inte riktigt vem min förebild är faktiskt , llr joo lite har egentligen många men kan säga 1 , ni kommer säkert inte hålla med mejj men så är de ;) :

jag har faktiskt K I SS I E som förebild , jaa de är inte för att hon operarer sig och är smal som en pinne utan att stå upp för sig själv och tro på sig själv för de är ju de viktigaste om man ska komma nånstans i livet , och tänk vilka elaka kommentarer hon får på sig och vad folk tycker och tänker om henne , trots de så märks de inte i bloggen eller i bilderna utan dom strålar av självförtroende , så därför är hon en utav mina förebilder hon vågar stå för den hon är och tar inte åt sig utan lever vidare med sitt liv , vi ska ju trots allt dö våran egen död !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0