♥ Dag 1 , Presentera mig själv

kände att jag börjar redan nu med detta har ändå inget att göra ;)


Som ni borde veta vid dehär laget så heter jag Elin och är då 16 imorgon ! tjohooo ! bor i mariestad och rider+tävlar för mariestads ridklubb , med Hästen Lady Mary . Har ridit henne sen julas och vi har kommit en riktigt bra bit på vägen och har redan avverkat våran första lokaltävling i dressyr , hoppningen satsar vi på nu till hösten istället ;) Rider även privat på veckorna då på en häst som heter Degen som ni oxå kanske vet eller borde han är bara riden 1 och ½ månad så han har inte kommit så långt men även för att blivit riden så lite har han kommit en jätte bra bit på vägen ! och vi ska även testa att ha med honom på en terrängträning nu på onsdag ! :DD lägger in en bild på båda hästarna annars lär detta inlägg bli långt och tråkigt :o


Degen



Bortsett från hästarna så är jag mycket med kompisar och hittar på ngt roligt med dom , de brukar oftast vara att gå ut och äta och nu på sommaren bada ! :D och massa annat galet vi brukar hitta på ! man kan ju säga att de alltis händer ngt i min värld då jag är en aktiv glad och rolig tjej så dom som känner mejj har sällan tråkigt sen kan man ju säga att ja är smått galen oxå haha !  och tack vare de så har jag fått massa smeknamn några är : Ella, Blonda Brunetten , putselin och ja massa mer ! haha  ja vad mer kan man säga , juste ja glömde min familj fast de kommer ju en punkt med den oxå så då får ni veta mer om dom då ;) sen om ni undrar ngt såär de bara att fråga ! ja driver ju denna blogg för er och älskar era kommentarer !



Kommentarer
Postat av: m

Vilken tid börjar terrängträningen? :-)

2011-08-10 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0